Thursday, August 19, 2010

Saye hepi !

Arwooo y'all ..



Kite na bilang kat sume yg tadi kite baru je pulang dari jumpe besfwen kite , Mell . Memang today de janji ngan die na buke puase same2 . Patut adek2 die pun de skali tapi dorang da sangkut kat KL . So tape agh , kitorang just buke bedua . Tapi masing2 kuwa umah pun da lambat pe , mmg da azan pun dari umah , hee ! Tapi semangat kesukanan yg menebal dlm diri maseh ade , kami tetap meneruskan perjuangan ney bemati2an , cheh bajet sey ! 

Urm lokasinye kat Papparich Kopitiam je ( je kay ! ) , Kota Damansara , kire teletak ta jaoh dari umah aku ngan Mell . Jadi senang agh tuk dua2nye bejumpe . Bagus pe egh ? Hee ! Actually aku de wat surprise skit tuk si Mell ney sempena hari lahir die yg da lepas pun ( 13hb Ogos ) , die tatawu kot ! Hope so agh .. Hek hek ! After makan2 , amek2 gambar pe sume , aku pun idupkan agh lilin kat kek yg aku beli khas tuk die tadi tuh ( Mell ney rabun pe egh ta nampak pe aku dok bakar lilin depan die ? ) Dipendekkan cite , Mell pun merase teharu begitu juge ngan saye :(




Banyak mende gile gak yg kami dok bikin tadi , tatawu pe egh org keliling cakap tapi tape agh , janji kitorang hepi \m/

Sekian ,
Terime Kasih ..



No comments:

Post a Comment